onsdag 16 oktober 2013

Dag 3

Har sån jävulusisk träningsvärk. Helt galet. Skönt ändå. Den är ju
för att jag gör rätt liksom.

Har precis avslutat tredje passet av 30 day shred. 27 kvar :) Känner redan skillnad. Hoppas bara att det ska synas sen också.




Igår var det min andra riktiga derbyträning. Första med mina egna grejer. Och det var så fruktansvärt roligt. Känns verkligen som att jag hittat rätt.

Sjukt jobbigt var det också. Speciellt eftersom jag redan hade störs träningsvärk och dessutom körde ett 30ds-pass på morgonen.

Men som Mickan sa, "Derby är bästa träningen. Du märker inte ens att det är jobbigt för att det är så roligt. Och sen funderar du på hur du kunde bli så svettig."

Lärde mig t-stopp (stanna med hjälp av ena foten bakom den andra) och åka på ett ben. Tränade one knee stop och plogstopp som förra gången. Och fick åka med i vissa "riktiga" övningar också.

Nu ska jag snart ge mig ut på dagens promenad. Går bara korta rundor nu. Vill inte överanstränga mig. Det får bli längre sen.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar