söndag 15 december 2013

Den här hjälten har abstinens

Har skateabstinens så det kryper i hela kroppen. Just nu rullar ett gäng valkyrior runt i Säves nya lilla hall. De tränar säkert på transisions eller nåt annat coolt.

Johne jobbar, så jag får snällt vara hemma med barnet.

I torsdags hade vi en jäkligt grym träning. Nu är ju alla träningar totalt awesome. Men jag tog några extra steg utanför den där komfortabla zonen. Och det är så jäkla coolt!

Vi hade en gäst hos oss. Tatanka rullade med valkyriorna förut men flyttade från ön och rullar nu med Stockholm Roller Derby. Lagom starstrucked vågade jag inte säga ifrån när hon knuffade på mig så jag hängde med packet. Skitläskigt. Men jag klarade det ju :D

Sen tränade vi en massa andra saker också. Bland annat att ta oss igenom en vägg. Och att använda oss av en annan blocket för att stoppa jammern. Och det var en massa polletter som rasslade ner. Och saker som jag liksom bara vågade.

Sen har jag ju världens bästa lag också. Eftersom jag är en liten fegis som smugit mig med på den avancerade träningen så försökte jag övertala resten att de inte ville ha med mig i vissa övningar. Men när den där Tärry säger nåt annat är det liksom ingen idé att käfta emot. Det är bara att göra. And so I did.





- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar